שעוני יד: איך לבחור את האחד שיתאים בדיוק לכם?

אין תגובות

ניתן תמיד להיוועץ במוכרים בחנות השעונים. בדרך כלל הם יודעים לכוון לבחירת השעון הנכונה מתוך ניסיונם, במיוחד כאשר הלקוח מבולבל ולא יודע בדיוק מה הוא מחפש. ניתן לרכוש יותר משעון אחד בכדי לענות על מספר מטרות – לספורט, ליציאה בערב, ועוד.

שעון יד – אקססוריז חובה להופעה מושלמת

שעוני יד הם קודם כל פריטים אופנתיים ויפים. בחירה בשעון יד מעוצב, בין אם מדובר על שעון יד לגבר או בבחירת שעוני יד לאישה – יכולה להקפיץ את המראה ברגע. החלוקה המגדרית בתחום קיימת כפי שהיא קיימת בכל תחומי האופנה.

אם הצורך שלכם בשעון הוא אופנתי בלבד, סוג השעון שיתאים לכם יותר מכל הוא שעון יד דיגיטלי או שעון יד אנלוגי. אל תירתעו מהמגוון הרחב של עיצובים וסגנונות, אלא שמחו בכך שכיום קיימות אפשרויות רבות וכל אחד ואחת יכולים למצוא את הסגנון שהולם אותם.

שעון יד – למראה עסקי ומתוחכם

שעוני יד לאישה ושעון יד לגבר משדרים לעולם שמדובר באנשים רציניים, שהזמן חשוב ויקר להם. שעוני יד משדרים מראה עסקי ומתוחכם, בין אם מדובר בשעון דיגיטלי ובין אם מדובר בשעון אנלוגי.

השעון משלים את ההופעה החיצונית ומשתלב בצורה נהדרת עם בגדי העבודה של אלו העונדים אותו. הצצה בשעון היד במהלך פגישה בכדי לדעת מה השעה מונעת את אי הנעימות הכרוכה לעתים בשאלה "מה השעה"? המייצרת תחושת תכיפות ולחץ בקרב הסובבים אתכם.

שעון יד – גם, ובעיקר, לספורטאים מבנינו

שעונים חכמים הם השעונים המושלמים בשביל כל מי שמעוניין לעקוב אחר מצב הבריאות והכושר הגופני שלו. אם הצורך העיקרי שלכם בשעוני יד הוא לספורט, שעון אנלוגי ושעון דיגיטלי לא יספיקו, ותצטרכו להצטייד בשעונים חכמים, המצוידים בשלל פונקציות העונות על צורך זה בדיוק.

השקעה בשעון חכם לספורט היא השקעה בבריאות שלכם. הפונקציות הקיימות בשעון מסוג זה יכולות לעזור לכם להבין היכן קיים קושי נקודתי בתחום הבריאות והכושר הגופני, ובהמשך לכך – לשפר את היכולות והכושר הגופני שלכם.

מסיבה זו, שעונים חכמים הם מושלמים עבור כל מתאמן ומתאמנת, בכל רמת כושר שהיא.

שעון יד אנלוגי – קלאסיקה על זמנית

הידעתם? בעבר רק הנשים היו אלו שענדו שעוני יד אנלוגיים, ואילו הגברים השתמשו בשעוני כיס. בסוף המאה ה-19 חיילים במלחמות החלו לענוד שעונים, ומאז היסטוריית (והיסטריית) השעונים הולכת ונמשכת.

שעון היד האנלוגי הוא השעון הקלאסי והסטייליסטי, המשמש בעיקר את אלו המעוניינים בשעון בתור פריט אקססוריז. האסתטיקה הגבוהה של שעון היד האנלוגי הופכת אותו לפריט אקססוריז אופנתי, יוקרתי, ונחשק. מי שיודע לקרוא שעון גם ידע להסתדר מצוין עם קריאת השעה בשעון אנלוגי.

קיימים סוגים רבים בשוק של שעונים אנלוגיים – לגבר ולאישה. כמעט כל אחד יוכל למצוא סגנון מסוים של שעונים אנלוגיים שהוא יתחבר אליו.

שעונים חכמים – הדור הבא של השעונים בארץ ובעולם

כיום, סוג השעון הפופולרי והנפוץ ביותר הוא השעון החכם. השנים האחרונות הביאו עמן מגמות שכלול טכנולוגיות בתחום השעונים, ששיאן הוא השעון החכם, העוזר לנו בתחומי חיים רבים, ולא עונה רק על הצורך המוכר ומהתבקש של ידיעת השעה.

דרך השעון החכם ניתן לקרוא הודעות ולבצע שיחות טלפון, הוא כמעט תמיד מחזיק בעמידות נגד מים, והוא יכול להתחבר לכל סוגי הטלפונים החכמים. ספורטאים אוהבים מאד את השעון החכם, כי הוא מצויד בפונקציות המאפשרות למדוד את קצב הלב, שריפת הקלוריות, וקצב הריצה.

מסיבה זו, כמעט ואין ספורטאי שלא מחזיק בשעון חכם, בין אם הוא ספורטאי חובב ובין אם הוא ספורטאי העוסק בספורט כדרך חיים וכפרנסה. קיימים סגנונות עיצוביים רבים של שעונים חכמים, ולכם נשאר רק לבחור.

שעון דיגיטלי – החיים הקלים

במציאות של היום, רבים אינם יודעים לקרוא את השעון האנלוגי בעל המחוגים, ומסיבה זו הומצא השעון הדיגיטלי, שאינו רק מדויק מאד (ברמת השניות) אלא מאפשר את ידיעת הזמן והשעה בצורה מידית, קלה, ונגישה.

ילדים שלא יודעים לקרוא שעון אוהבים מאד את השעון הדיגיטלי, וזוהי מתנה נהדרת עבורם. גם מבוגרים רבים עושים בו שימוש. פונקציה חשובה בשעון הדיגיטלי היא הסטופר. בצה"ל, למשל, טירונים רבים מחויבים להצטייד בשעון דיגיטלי, בשל הסטופר המאפשר להם לפתוח שעון לספירה אחורנית.

לסיכום

חברת אורלנדו שעונים בע"מ הנה יבואן רשמי של שעונים מובילים מהארץ ומהעולם, ומציעה מגוון רחב של שעונים חכמים, אנלוגיים, ודיגיטליים.

עולם שעוני היד המתפתח הוא גדול ורחב, והנו בעל הצע אדיר של שעוני יד מכל הסוגים, המצוידים במנגנונים שונים ובעיצובים שונים, אשר משפיעים על מראה השעון ועל מחירו. דייקו את הצרכים שלכם לגבי השעון – ובכך הבחירה בשעון המתאים תהיה חכמה.

בהצלחה!


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *