צמיד כסף לגבר: טרנדים עיצוביים "לוהטים" בשוק הישראלי

אין תגובות

הגבר הישראלי החדש

הגבר הישראלי החדש משקיע בעצמו. הוא לא רק משקיע בטיפוח הזקן, השיער והעור, יותר ויותר גברים החלו גם להתמקד בסטייל והסגנון האופנתי שלהם ומשלבים יותר את טעמם האישי.

אם בעבר היה נהוג לחשוב שהאישה היא זאת שבוחרת לגבר מה ללבוש והיא זאת המתאימה עבורו את החוש האופנתי, אז היום, אנחנו רחוקים מהמצב הזה. לגברים רבים יש את הסגנון האישי שלהם ואת הטאצ' האישי שלהם.

 

תכשיטים לגבר

לצד ההתפתחות של הגבר באופן כללי, בשנת 2022, אנחנו עדים להצהרות אופנתיות משמעותיות כאשר חלק מהן זה שילוב תכשיטים. 

בשנים האחרונות לדוגמא, טבעות, החלו להיות הצהרה אופנתית של גברים רבים וניתן לראות שילוב של טבעות גדולות ואגרסיביות בסגנונות כסף וזהב. אז נכון שאנחנו עדיין מתייחסים לחלוצי האופנה ולא לכלל הגברים, אבל בהחלט אפשר להבחין בתופעה שלא היינו עדים לה עד כה.

 

הלהיט החם – שעון וצמיד

אחד הפריטים האהובים על לקוחותינו באורלנדו, זה השעון צמיד. אמנם גברים החלו לשלב אלמנטים אופנתיים שישקפו את הסגנון שלהם, אבל בסוף גבר עדיין מעדיף פרקטיקה. באורלנדו תוכלו למצוא שעונים משולבים עם צמיד מותאם, שעוצבו ויוצרו אחד למען השני ובכך נחסך הצורך, לקנות פריט משלים.

שעוני גברים מאז ומתמיד היו פופולאריים, אבל צמידים החלו לנסוק ממש בשנים האחרונות. השילוב של צמיד עם שעון, זה השילוב האידיאלי, כי שזה לא מעט מדי ולא הרבה מדי.

 

שחור זה הסטייל החדש

לצד צבעי הכסף והזהב, אחד הטרנדים החמים ביותר שיש לגברים, זה הסגנון השחור. חרוזים שחורים, צמיד דמוי יהלומים שחורים, צמידי עור שחורים ואפילו כסף או זהב מושחר, אלו פריטים שאפשר לראות כמעט בכל מקום. אחד הפריטים הכי נמכרים אצלנו באורלנדו, זה צמיד כסף אבנים שחורות לגבר, בעיקר כי הוא משלב מראה גברי ויוקרתי, לצד אמרה טרנדית ואופנתית.

לצד זה, פריט פופולרי נוסף שאפשר להבחין בו בזמן האחרון, הוא צמידי חרוזים. צמידי החרוזים גם נוחים לכל כיס, גם משלבים עדינות לצד גבריות, נראים מעולה על כולם ומתאימים לרוב סגנונות הלבוש.

 

כסף או זהב?

אנחנו ממליצים לבחור סגנון אחד ולהתמקד בו. עדיף לא לשלב כסף וזהב יחדיו. אם יש לך שעון יד לגבר בצבע כסף, אין סיבה לשלב איתו צמיד זהב. לעומת זאת, אם יש לך שעון יד בצבע שחור, תוכל בהחלט לשלב כסף או זהב, כיוון ששניהם מתאימים מבחינת הצבעוניות.

 

צמיד מקשה אחת 

לצד הטרנדים שציינו, טרנד נוסף ומאוד חשוב ובולט הוא צמיד מקשה אחת. מדובר על צמיד המיוצר מכסף או זהב (או ציפויים של כסף או זהב). מדובר על צמיד אהוב מאוד בקרב הגברים, בעיקר משום שהוא משדר עוצמה, הוא בולט ובאופן יחסי אגרסיבי, מה שהופך אותו לתכשיט האולטימטיבי.

לצד היתרונות האלו, יתרון נוסף ובולט מאוד שיש לצמידי המקשה האחת, היא האפשרות  להטביע טקסט על הצמיד עצמו, מה שיכול להפוך אותו לבעל ערך סנטימנטלי, או מתנה נהדרת.

 

שעונים מעוצבים

אם לא בא לכם להעמיס על עצמכם גם שעון וגם צמיד, אצלנו באורלנדו, תוכלו למצוא שעונים משובצים יהלומים, שנראים כמו צמיד יוקרתי ובכך נותנים אפקט כפול, גם שעון פרקטי וגם צמיד יוקרתי. 

שעון הוא התכשיט האולטימטיבי לגבר, בעיקר כי הוא סמל סטטוס. הרבה גברים משתמשים בשעון כדי לשדר מה שהם רוצים. שעוני הגברים לרוב יהיו בעלי נוכחות ועוצמה.

 

מה חשוב לזכור?

לפני שאתה בוחר את הצמיד האידיאלי עבורך, יש לקחת בחשבון האם יש לך תכשיטים אחרים שהצמיד צריך להשתלב איתם? אולי שעון, או טבעת, או שרשרת קמע שקיבלת מתנה מתישהו, כל פריט שיש עלייך צריך לקחת בחשבון.

דבר שני, העדפה והתאמה לסגנון שלך, חשוב שהצמיד ישדר את מה שהיית רוצה. אם אתה רוצה להראות שאתה מעודכן בטרנדים החמים, אז כדאי לשלב צמיד שיצהיר את זה. לעומת זאת, אם אתה רוצה לשדר יוקרה, שעון משובץ יהלומים יעשה את העבודה מצויין, או לחלופין, צמיד כסף עם אבנים שחורות יוקרתיות, גם יוכל לעשות את העבודה.

אם אתם רוצים לשלב כמה סגנונות יחד, אנחנו מאוד בעד אבל חשוב לראות שהם עובדים אחד עם השני ולא מתחרים. חשוב שהכל יהיה עם טעם טוב ולא יראה מתאמץ.

 

לסיכום

הגבר החדש הוא גבר שאוהב אופנה, תכשיטים וגם לו יש הצהרות אופנתיות. נשים היום ממש לא בוחרות עבור הגבר שלהם את סגנון האופנה שלו וההפך. לגברים היום, יש רצון לבטא את עצמם דרך הלבוש שלהם וכן, גם דרך התכשיטים שהם עונדים עליהם.

בכתבה, סקרנו את הטרנדים הכי חמים לתכשיטי גברים בזמן האחרון וגם, נתנו כמה טיפים חשובים על שילובם. תתחדשו!

 


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *