שעון יד לגבר: כל הטרנדים הלוהטים לקראת 2023

אין תגובות

שעון יד לגבר מהווה חלק בלתי נפרד ממראה של גבר רציני, אלגנטי, ובעל אורח חיים עסקי. הערך המוסף של שעוני גברים הוא הרבה מעבר לידיעת השעה – השעון מהווה סמל סטטוס, ומראהו משלים כל הופעה חיצונית.

החלטתם שהגיע הזמן להצטייד בשעון? מצוין! בחירת שעון יד לגבר מבין אין ספור הדגמים, העיצובים, הסוגים והמנגנונים היא איננה בחירה פשוטה. הכתבה הבאה תציג בפניכם את כל הטרנדים הלוהטים בתחום, יחד עם מידע נוסף שיעזור לכם בבחירת שעון היד המושלם.

סוג השעון – הפרמטר הראשון שיש לקחת בחשבון

הסוגים הפופולריים של שעוני גברים הם:

  • הDress Watch"" – שעון אלגנטי, יוקרתי, ומלוטש. זה יכול להיות שעון משובץ יהלומים, או שעון זהב, מה שבטוח הוא ששעון כזה מיועד לגברים שמעוניינים במראה קלאסי ומקצועי גם יחד.
  • "שעון הטייסים" – הוא שעון שאינו מיועד לטייסים בלבד, בניגוד לשמו. מדובר בשעון בעל מראה נועז ומתוחכם, הכולל פיצ'רים מורכבים כמו התאמת אזור זמן ומדידת גובה. זהו שעון עמיד וחזק, בעל מראה אלגנטי ומהוקצע.
  • "שעון חכם" – שעון שהוא הרבה מעבר לשעון, הכולל בתוכו פונקציות רבות כמו חיבור לסמארטפון. שעון בעל מראה מתוחכם ואלגנטי, המתאים לכולם, ובעיקר לספורטאים מבנינו, המעוניינים לנהל מעקב אחר הכושר הגופני שלהם.

מרכיבים נוספים שכדאי לקחת בחשבון

  • חומר הקייס – הקייס הוא החלק המחזיק את פני השעון, העשוי מפלסטיק, פלדה, פליז, או טיטניום, וכן ממתכון יקרות יותר כמו זהב, כסף ופלטינה. ככל שהחומר חזק ואיכותי יותר, כך גם המחיר והנראות של השעון.
  • הרצועה – הרצועה המוכרת ביותר היא רצועת העור, הנוחה ובעלת המראה הטבעי שלא תופס את כל תשומת הלב. רצועה זו מגיעה בדרך כלל בצבע חום או שחור. סוג נוסף של רצועה הוא רצועת פלסטיק \ סיליקון, המאפיינת שעונים ספורטיביים ומגיעה בשלל צבעים. רצועת קאנבס אף היא נמצאת בשימוש, כמו גם רצועת מתכת בעלת מראה אלגנטי ומסוגנן.
  • מנגנון השעון – קיימים 3 סוגים עיקריים של מחוגים, מחוגי קוורץ, מחוגים ידניים, ומחוגים אוטומטיים. שעון קוורץ הוא בעל צליל התקתוק המוכר, הוא מדויק מאד וזול יחסית. שעון בעל מנגנון מכני ידני עושה שימוש במתיחה של קפיץ שיש למתוח יום יום. המנגנון האוטומטי מאפיין את שעוני היוקרה, והנו המתקדם ביותר מבין השלושה.

דייקו את הצרכים והמטרות שלכם בשעון היד

בחירה בשעון יד צריכה להיעשות בהתאם לצרכים, למטרות, ולציפיות שלכם ממנו. עשו את בחירתכם בהתאם לנתונים ולמידע המצוי בתחילת המאמר, ושימו לב כי קיימות פונקציות נוספות המאפיינות שעונים לגברים.

למשל, ישנם שעונים המציינים את התאריך, בנוסף לשעה, וכן ישנם שעונים המצוידים במנגנון עמידות בפני מים, דבר המהווה שיקול מרכזי עבור אלו האוהבים לשחות ולשהות מתחת למים. אם פיצ'ר מסוים נראה לכם שימושי וחשוב, חפשו אותו בשעון היד הבא שלכם.

טרנד לוהט מספר 1: שעוני יד משובצים ביהלומים

אומרים כי יהלומים הם חבריה הטובים ביותר של האישה, ומה שטוב לנשים – טוב גם לגברים. שעון יד משובץ יהלומים הוא אחד מהטרנדים הלוהטים בתחום שעוני היד לגברים לשנת 2023. 

קולקציות השעונים היוקרתיים משלבת סגנונות קלאסיים, נצחיים, ועל זמניים, לצד סגנונות עיצוב מודרניים ועדכניים. אין ספק כי שעון יד משובץ יהלומים לגבר הוא תכשיט לכל דבר, והוא משתלב נהדר במגוון רחב של הופעות. 

טרנד לוהט מספר 2: השעון החכם

שעון חכם מהווה את פרצת הדרך הטכנולוגית בתחום שעוני היד לגברים. שעון חכם מומלץ יכול לעזור להם להיות במעקב צמוד אחר הגוף שלכם ויכולותיו בזמן פעילות ספורטיבית – לנטר את קצב הלב, לעקוב אחר שריפת הקלוריות תוך כדי האימון, למדוד מרחקים, ואפילו לקבוע את רמת החמצן בדם.

בזכות החיבור הישיר שלו לסמארטפון ניתן לקרוא דרכו הודעות, לקבל התראות, ולעשות שימוש נוח יותר באופן כללי במכשיר החכם שלכם. גם כאן קיימים דגמים וסגנונות רבים של שעונים, יחד עם טווח מחירים רחב ומשתנה בהתאם לפרמטרים שונים.

טרנד לוהט מספר 3: שעון יד מזהב

שעון יד לגבר מתאים עבור מי שמחפש מראה סטייליסטי ויוקרתי יחד עם פונקציונליות. הוא מתאים לכל בגד במלתחה, ומשתלב מצוין עם בגדים בסגנון ספורט אלגנט ובגדי יוקרה. ללא ספק מדובר בשעון אלגנטי וקלאסי, המהווה סמל סטטוס.

גבר העונד שעון יד מזהב הוא גבר בעל סגנון יוקרתי ומתוחכם, ומהווה אופציה נהדרת עבור אנשי עסקים. ישנו מגוון והצע רחב של שעוני יד מזהב לגברים, המגיעים בגדלים שונים ובסגנונות שונים, ולכם נשאר רק לבחור.

לסיכום

בחירה של שעון יד לגבר היא איננה בחירה קלה. מדובר בהוצאה שהיא על פי רוב גבוהה, אך משתלמת מאד בטווח הרחוק. השעון משלים את ההופעה החיצונית ומקפיץ אותה, ובנוסף עונה על פונקציות רבות וחשובות.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *