תיקון שעוני יד – מה חשוב לדעת?

אין תגובות

תיקון שעוני יד

אחד מהתכשיטים הכי יפים, שניתן לייחס אותם גם לבנים וגם לבנות, הוא שעון היד. שעון היד מתאפיין בכמה רכיבים. הראשון, הוא היכולת המהירה לדעת מה השעה. 

שעון וזמן

יכולת זו, שבאה לידי ביטוי בכך שבהסטת יד ומבט זהיר אנחנו יכולים לדעת מה השעה, היא יתרון גדול גם בעלם הטכנולוגי של היום. נכון, שבכל פלאפון כיום ניתן בקלות ובפשטות לדעת מה השעה, אך כאשר אנו בפגישה או בדייט, האקט של הפעלת המסך של הפלאפון הוא אקט לא מנומס, שיכול להיפטר בקלות על ידי שעון יד.

שעון יד כתכשיט

בנוסף, שעוני היד, הם תכשיט של ממש. מאז העת העתיקה עיטרו את ידיהם של בני ובנות האדם צמידים וטבעות. עם התפתחותו והמצאתו של שעון היד, הוא השתלב בצורה טבעית על ידיהם של בני ובנות האדם כצמיד משוכלל, שמראה מה השעה. 

מובן מאליו כי שעון יד הוא מתנה מושלמת לגבר, כאשר שעון יוקרה לגבר מככב במגזינים השונים ובאותה מידה שעון מתנה לאשה. לדוגמה, אחת מחברות השעונים המוכרות היא חברת "אורלנדו" שאודות כלל הדגמים שלה תוכלו לקרוא באתר החברה: www.orlando.co.il

שעונים דיגיטליים

כמו בכל אביזר אופנתי מצליח או תכשיט, עם השנים התפתחו חברות מותגים של שעוני יד, ומחירי שעוני היד יכולים להגיע לכמה עשרות אלפי שקלים. ניתן כמובן לחלק את עולם שעוני היד לשני סוגי שעונים מרכזיים. הראשון הוא השעון הדיגיטלי- שעון חכם. שעון זה הוא שעון שהתפתח בתקופה המודרנית וכולל בתוכו את כל סוגי וחידושי הטכנולוגיה האפשריים, כתלות בדגם ופונקציית השעון. 

שעונים אנלוגיים

שעוני היד המסורתיים, שהתפתחו עם השנים משמרים את הצורה בה יוצרו שעוני היד הישנים. כאלה, שמחוגים זזים בצורה מכנית ומראים מה השעה. כמובן, ששעון זה נחשב גם היום לשעון יותר אלגנטי, ואנשי עסקים, עורכי דין ומנכל'ים, מתייחסים לשעונים מסוג זה, מהמותגים הנכונים, כתוספת מחייבת לחליפה המחויטת שלהם ולחזות העסקית שלהם.

תיקון שעוני יד

כמו כל אביזר אלקטרוני או מכני, חשוב לדעת כי גם יומו של השעון שלכם, בין אם הוא דיגיטלי או בין אם הוא אנלוגי, יגיע. כמובן שאז, תיאלצו לתקן את שעון היד ועל כך נרחיב בהמשך.

תקלות בשעונים דיגיטליים

שעוני יד יכולים להתקלקל בשלל צורות. אצל שעונים דיגיטליים, אחד המעגלים החשמליים יכול להיהרס כתוצאה ממכה או תזוזה לא נכונה. עוד אחד מהנזקים השכיחים אצל שעונים דיגיטליים הוא תקלה במסך, בחומרה, עדכון בתוכנה של שעון היד, וכמובן עוד מגוון רחב של תקלות מגוונות שיכולות להתרחש על ידי מספר רב של גורמים.

תקלות בשעונים אנלוגיים

אחת התקלות השכיחות ביותר בשעון יד אנלוגי היא "בריחה" של אחד המחוגים. כלומר, יציאה של אותו מחוג מהמקום, תקלות מכניות בתזוזה של כלל המחוגים, כפתור כיוונון של שעון שהתקלקל וכמובן שריטות ברצועת השעון או במסך השעון. כל אלו ועוד תקלות רבות אחרות יכולות להתרחש בכל רגע בשעון האנלוגי וכמובן שהיווצרותן גורמת לחוסר יכולת לענוד את השעון האלגנטי.

תקלות משותפות לשני סוגי השעונים

שני סוגי השעונים, יכולים לספוג שריטות עמוקות במסכי השעון. שריטות שפוגעות גם בנראות של השעון וגם פוגעות בצורה פשוטה ביכולת שלכם לראות ולקבוע מה השעה. בנוסף, שני השעונים יכולים לקבל שריטות ופגמים ברצועות של השעונים שמחברות אותם בסופו של דבר ליד. אלו תקלות שמתרחשות לא אחת בצורה תדירה ומהוות מכנה משותף לשני סוגי השעונים.

הטיפול בתקלות

כעת, לאחר שפירטנו בפניכם בצורה ברורה אלו תקלות יכולות להתרחש בשעונים השונים, ננסה לכוון אתכם לדגשים הנכונים שינחו אתכם כאשר אתם רוצים לתקן את שעון היד שלכם.

שעוני מותג

שעוני מותגים, הם שעונים שעלות התיקון שלהם תהיה יקרה יחסית. כאשר תיגשו לתקן שעונים כאלו, לרוב יוצע לכם ללכת לחנות של חלקי חילוף זולים לשעון, שמחקים את חלקי החילוף היקרים של המותג. אל תסכימו לכך. שווה להשקיע בחלקי חילוף של חברת המותג, גם אם זה חלקי חילוף קטנים שקשורים לאבזם של רצועת השעון, שכן איכות משמעותה עמידות כאשר מדובר בשעונים מעין אלו.

בנוסף, כאשר יש לכם תקלה כללית בשעון, או בעיה מהותית. חשוב מאוד ליצור קשר עם חברת המותג ולפנות לאחד מהשענים שעובדים עם המותג. לחלופין, לעיתים יהיה עליכם יחד עם הקבלה, לשלוח את השעון הישר למעבדת המותג במפעלי המותג. מומלץ מאוד לעשות זאת על אף כאב הראש שיגרם לכם כתוצאה מכך.

שען עם המלצות

בשעוני יד אחרים, בין אם הם אנלוגיים או שעונים דיגיטליים, מומלץ לפנות כאשר יש תקלות רק לשענים מוכרים שיש להם הרבה המלצות. בשביל לדעת אם בעלי מלאכה אלו הם בעלי מלאכה הגונים, שהשאירו אחריהם עם השנים הרבה לקוחות מרוצים, מומלץ מאוד לבקש מהשענים המלצות מלקוחות קודמים ולאחר מכן לפנות לאותם לקוחות ולשאול אותם לפרטי פרטים על תוצאות עבודתו של השען.

בדיקת מחירים

כיום, ישנן שענים שגובים מחירים לא הוגנים עברו ביצוע אי אלו פרוצדורות בשעון שלכם. שענים אלו, יכולים לעשות אכן עבודה טובה ומהוגנת בשעון שלכם, אך המחיר אותו יגבו יקר מאוד. כאן נכנס אחד היתרונות הגדולים של הדור שלנו, האינטרנט. 

בכמה לחיצות כפתור פשוטות היום, תוכלו לקבל את מנעד המחירים הרצוי עבור ביצוע תיקון כזה או אחר בשעון שלכם. עם המחירים הללו, תגיעו אל בית העסק וכאשר תידרשו לשלם סכום גבוה מדי, תבינו כי אתם עומדים בפני תרמית.

לסיכום

כעת, אתם יכולים לתקן את השעון החכם שלכם, שעון היוקרה לגבר או שעון התכשיט לאשה, בקלות וביעילות.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *