רעיונות למתנות לבת זוג

רעיונות למתנה לבת זוג ליום הולדת

בזוגיות ישנם לא מעט אתגרים. אחד מהם הוא למצוא רעיונות למתנה לבת זוג שהיא גם תהיה הפתעה לבת זוג וגם מתנה מיוחד לבת זוג, שהיא תאהב, תהנה ממנה ותזקוף לזכותך עוד מספר נקודות. אך, אל דאגה, המומחים של 'אורלנדו' נענו לאתגר וערכו רשימה ארוכה של רעיונות למתנות לבת זוג ומתנות יצירתיות לבת זוג, בין אם אתם זוג טרי או זוג ותיק. למען שלום בית, התחילו מכאן 🙂

טיק טאק טיק טאק – מה קנית לי מתנה?

עולם השעונים הוא ז'אנר מצוין להתחיל איתו למי שמחפש מתנות יצירתיות לבת זוג, מהסיבה הפשוטה שרוב האנשים והנשים אוהבים שעונים, עונדים שעונים וממש רוצים לדעת בקלות מה השעה. אבל השעונים של היום הם לא השעונים של פעם, והם יודעים לעשות הרבה יותר מאשר להצביע על השעה. שעון חכם טוב יודע לעקוב אחר מדדי הגוף, לנטר את הביצועים הספורטיביים, להזכיר לבת הזוג לשתות כוס מים, לחייג אליך בקלות, לקרוא מיילים ואפילו לעקוב אחר ביצועי השינה שלה. בחנות האתר של אורלנדו תוכלו למצוא מספר דגמים יוצאים מן הכלל כמו למשל שעון חכם מבית Pierre Richardson דגם Smart PRT6993, השעון מגיע עם 2 רצועות: האחת רצועת ספורט ורודה מסיליקון, והשנייה רצועת מתכת בצבע רוזגולד.

אם בת הזוג אוהבת יותר שעונים 'אולד סקול' שקוראים שעה בלבד אבל גם נראים כמו תכשיט יוקרתי, ניתן למצוא מגוון גדול של שעונים כמו למשל שעון אנלוגי מבית Pierre Richardson לנשים דגם Pr3912, השעון בעל רצועת חוליות כסופה ותצוגה מנצנצת בקוטר 36 מ"מ. דגם נוסף ושונה הוא שעון מבית Roberto Marino לנשים דגם RM1982, כאן מדובר על שעון עם תצוגה מלבנית, בצבע זהב.

צמידים

מחפשים מתנה מיוחד לבת זוג, פחות פרקטית? אולי בכלל יש לבת הזוג שעון. מה דעתכם על צמיד יוקרתי? גם אם יש לבת הזוג צמיד, תמיד כיף להתחדש בצמיד חדש שיתווסף לקיים או יחליף אותו, מה שהופך את הצמיד למתנה אידיאלית. באתר של אורלנדו תוכלו למצוא מגוון צמידים מאוד קלאסיים ופופלריים כמו למשל צמיד טניס משובץ Pierre Richardson Prj1141 או למשל צמיד טניס משובץ דגם ״רומי״ בגוון זהב או כסף או צמיד טניס משובץ באבנים שחורות. דגמים נוספים מיוחדים הם צמיד גולן קובאני משובץ בגוון כסף או זהב, צמיד קשיח משובץ,  צמיד חבלים ועוד.

שרשראות

בדיוק כמו צמידים גם שרשראות זו מתנה שפשוט תמיד כיף לקבל. מגוון השרשראות הקיים באתר של אורלנדו הוא עצום: שרשרת מגן דוד עדינה או משובצת, שרשרת מפת ארץ ישראל, שרשרת טניס צ'וקר, שרשרת גולן קובאנית משובצת, שרשרת דקה גורמט. מרבית הצמידים מגיעים בגווני זהב וכסף ואף ניתן להאריך או לקצר לפי הצורך ובקלות.

הפתעה לבת הזוג-  גם וגם

אתם מחפשים מתנה לבת זוג לכבוד אירוע מיוחד? לציין הישג מרשים? או להביע הערכה מכל הלב? יכול להיות שתצטרכו פה מתנה מיוחדת לבת זוג כמו למשל סט צמיד ושרשרת. זה יכול להיות סט צמיד טניס משובץ ובנוסף שרשרת לב משובצת (דגמים Prj1142 + Prj9222) מבית Pierre Richardson, או אולי בכלל סט תואם שרשרת וצמיד נחש בגוון זהב לנשים שיתאים מאוד ללוק ערב. שילוב מקורי ותואם בהחלט יכול להעביר את המסר שאתם מחפשים.

שר הטבעות

אנחנו יודעים, טבעות הוא ז'אנר שיכול להיות מעט מרתיע בגלל הסימבוליות שעומדת מאחוריו. עם זאת, אם אתם כבר נשואים וגם אם לא, טבעת בעיצוב ייחודי ומקורי הוא מתנה כיפית שיכולה להיות גם 'ניטרלית' בלי הצעות מחייבות. כך למשל טבעת נחש פתוחה, טבעת פתוחה בשיבוץ כנפיים, טבעת עלי שלכת משובצת, טבעת פתוחה בשיבוץ משולשים. חלק מהדגמים ניתן למצוא בגווני כסף וזהב.

עגילים

אם בכל זאת אתם מעדיפים להימנע ממלכת הטבעות, עגילים יכולים בהחלט ליצור הפתעה לבת זוג. עגילים מתחלקים למספר קטגוריות:

קלאסיים- עגילי חישוק, עגילי לב, עגילי טניס נופלים, עגילי כסף טהור בשיבוץ זרקוניה בצורת לב, עגילי חישוק בודד משובץ, עגילי פנינה.

עיצוביים אדג'ים- עגילים בצורת ברק בשיבוץ, עגילים Rosefield JSHG-J260 בציפוי זהב 18k בעלי צורת המניפה, עגיל S925 בציפוי זהב משובץ בשילוב הליקס, עגיל בודד.

ציוניים- עגילי מגן דוד בגוון כסף, זהב ושחור, עגילי מגן דוד נופלים ועוד.

כן, חשוב לשים לב שהעגילים היפואלרגנים וגם עשויים מחומרים איכותיים כך שלא צריך להוריד אותם בעת שימוש במים.

צמידים לרגל

אי אפשר לדבר על רעיונות למתנה לבת הזוג בלי להזכיר צמידים לרגל. צמידים לרגל יכולים להשתלב בצורה מדויקת בימי הקיץ החמים, על שפת הים והבריכה, בנעילת כל סנדל וכו'. ניתן למצוא צמיד טניס, צמיד נחש, סט 2 צמידים לרגל דגם 'הוואי' וצמיד פנינים וחרוזים מתקתק. צמיד לרגל יכול לשמש כהפתעה לבת הזוג ומעביר את המסר 'חשבתי גם על הפרטים הקטנים'.

לסיכום

למצוא רעיונות למתנה לבת זוג יכולה להיות משימה לא פשוטה. אבל אם בודקים מה בת הזוג אוהבת? מה הסגנון שלה? האם היא עונדת שרשראות? האם היא עונדת צמידים? האם היא מעדיפה גווני כסף? זהב? אולי בכלל לשלב? וכאשר קיים מבחר איכותי ויוקרתי במקום אחד, המשימה הופכת להרבה הרבה יותר קלה. בקרו באתר של אורלנדו להזמנת מתנה מיוחדת לבת זוג.