רעיונות למתנה לבן זוג ליום הולדת או בכלל

רעיונות למתנה לבן זוג ליום הולדת

יום ההולדת של החצי שלך מתקרב ואת מחפשת מתנה רומנטית לבן זוג, אולי את בכלל מחפשת מתנה לבן הזוג עבור הקידום שקיבל בעבודה, ובהחלט יכול להיות שאת לא מחפשת 'תירוצים' ופשוט מתחשק לך לפנק במתנה מושקעת לבן זוגך שתעביר את המסר של 'חשבתי עליך'. ריכזנו עבורך רשימה של רעיונות למתנות רומנטיות לבן זוג שבהן לא יעשה שימוש בפתק ההחלפה.

שרשראות

היא מתחבאת מתחת לחולצת ג'ינס מכופתרת או מבצבצת מעל טישרט פשוטה. שרשרת לגבר היא פריט אופנתי שהפך להיות חובה אצל הגברים של העידן החדש, אותם הגברים שבטוחים במיניות שלהם וגם רוצים להוסיף תחכום למראה. תחת הקטגוריה של שרשראות לגבר ניתן למצוא עיצובים מיוחדים שתואמים ללוק הגברי כמו למשל:

שרשרת משולשים- הכוונה לשני משולשים שמחוברים יחד אחת מתחת לשני, ניתן למצוא שרשרת זו בגוונים של זהב, כסף ושחור.

שרשרת פגיון – הפיגיון מסמל את הרצון לצוד, לכבוש ומתחבר לסמלים של התקופה הקדמונית והבסיסית ביותר. שרשרת פגיון המגיעה בגוונים של זהב, כסף ושחור מתאימה לגבר שדווקא מתחבר לצד הגברי שבו ומחפש להוסיף ללוק שלו אדג'יות.

שרשרת חץ – שרשרת חץ מזכירה גם היא תקופות קדומות, את עולם הצייד ויכולה להתאים לחדורי מטרה שאוהבים ללכת עם ה'אני מאמין' שלהם קדימה אל עבר היעד.

שרשרת אולימפוס – שרשרת בעלת תליון יפייפה בצורת מוט מסובב. האולימפוס הוא ההר הגבוה ביותר ביוון והוא מוכר וידוע בעולם כולו. הוא למעשה סמל לרצון להגיע לרחוק, לכבוש יעדים ולהגיע לפסגה. מאוד יכול להתאים כמתנה מקורית לבן זוג שהגיע להישג ראוי להערכה.

שרשרת קובאנית – שרשרת קובאנית היא סוג של שרשרת גורמט שלמרות המראה המחוספס שלה לכאורה, היא דווקא מצליחה להעניק לגבר שעונד אותה מראה קלאסי, נטול מאמץ שלא מצריך פריטים נוספים בשביל להתבלט.

צמידים

דרך נוספת להעניק מתנה מקורית לבן זוג היא על ידי בחירת צמיד ייחודי. מגוון הצמידים הקיים היום שתוכנן ועוצב במיוחד עבור המין הגברי משלב חדשנות וחיספוס, מצד שני הוא מעט פחות בולט משרשרת והוא בקלות יכול להשתלב עם שעונים גבריים. הנה סקירה קצרה של מגוון צמידים בעיצובים שגברים אוהבים:

צמיד דגם בולטון וצמיד חוליות- הם צמידים יוקרתיים שניתן להשיגם בצבע זהב וכסף. הצמידים עצמם עשויים מ'חוליות' שמאוד מאפיינות תכשיטים גבריים על מנת ליצור מראה דומיננטי וגברי. 

צמיד כדורים- הצמיד הכדורי יכול להגיע כצמיד בודד או כסט של שני צמידים תואמים, בגוונים שונים כמו רוזגולד, זהב, שחור, כסף. העיצוב עצמו הוא יוניסקס ולכן כאשר מדובר בצמיד זוגי תמיד אפשר לפצל בין הצמידים, אחד לו ואחד לך.

בגזרת ה-'מתנה מרגשת לבן זוג'- צמיד מגן דוד משובץ- לגבר שאוהב להשוויץ בציונות שלו, צמיד מגן דוד משובץ הוא צמיד עדין המתהדר בשני תליוני מגן דוד משובצים.

שעון לגבר

שעון לגבר היא בחירה קלאסית שיכולה לגרום לך להיות בטוחה שהגבר שלך ייהנה מלהשתמש בה, ויחזור בזמן הביתה:). בשביל לבחור את השעון המתאים ביותר ראשית צריך להבין אם בן הזוג ייהנה יותר משעון מחוגים אנלוגי כי כל מה שהוא רוצה מהשעון שלו זה רק שיצביע על השעה, או שאולי בן זוגך אוהב את הקידמה והחדשנות וכן ישמח שהשעון החכם שתבחרי לו יאפשר לו גם לנהל שיחות, לשלוח מיילים ולעקוב אחר הביצועים הספורטיביים שלו. הנה מספר אפשרויות לשעונים שהם לא פחות ממתנה מושקעת לבן זוג:

שעונים אנלוגים פופולריים ומומלצים:

שעון Pierre Richardson לגבר Pr5422- שעון בעיצוב קלאסי, עמיד במים, צבע כסוף.

שעון Roberto Marino לגבר RM1423 עשוי מרצועות עור בצבע חום ורוזגולד, בסגנון וינטאג'י.

שעון Pierre Richardson FROSTED לגבר Pr5691 שעון יוקרתי ומנצנץ המתאים לגבר שאוהב שיבוצים. לשעון זה גרסה נשית מנצנצת בעלת עיצוב תואם, ויתאים לכם במיוחד אם אתם אוהבים לבצע התאמות ביניכם.

שעון Pierre Richardson לגבר Pr5427- שעון שחור, גברי, בעל מראה יוקרתי וקלאסי.

בגזרת 'מתנה מיוחדת לבן זוג'- שעונים חכמים ואהובים

היופי שעון חכם שהוא הופך את החיים של מי שעונד אותו ליותר קלים ובכך הוא בהחלט נכנס לקטגוריית מתנה מיוחדת לבן זוג. מה זה אומר? רוב השעונים החכמים נהנים מרמקולים ומקרופונים מובנים מה שאומר שאפשר לנהל מהם שיחות מכל מקום ואפשר למעשה "לשכוח" בכיף את הסמארטפון בבית. בנוסף, השעון כולל מוניטורים רבים שעוזרים לעקוב אחר המדדים של הגוף כמו למשל אק"ג, דופק, לחץ דם ועוד. פונקציה נוספת היא היכולת לשמור את האנשים המועדפים, וביניהם גם אותך כמובן, כאנשי קשר לחיוג מהיר. השעונים החכמים הנמכרים באורלנדו נמכרים עם כבל מגנטי להטענה מהירה והם מתחברים לרוב סוגי הסמארטפונים.

מספר דוגמאות של דגמים מומלצים:

שעון חכם Pierre Richardson Smart PRT8994

שעון חכם Pierre Richardson Smart PRT7992

שעון חכם Pierre Richardson Smart PRT7991B

ובגזרת 'מתנות יצירתיות לבן זוג'- סט שעון וצמיד

מתלבטות אם מתנה רומנטית לבן זוג שלך היא שעון או צמיד? למה לבחור? אירוע חשוב? רוצה להראות לו שממש חשבת עליו והשקעת בו? מגיע לו? סט שעון וצמיד תואם בדיוק לזה. במקום לרכוש כל תכשיט בנפרד, ישנו סקטור שלם של סט שעון וצמיד תואמים בחומרים, בעיצוב ובסגנון. למשל סט שעון וצמיד לגבר Pr5421 שמגיע יחד עם צמיד כדורים כסף או סט שעון וצמיד לגבר RM3414 + Prj1124, בצבע שחור מנצח.

לסיכום

קיבלת מאיתנו מספר רעיונות למתנה לבן זוג ליום הולדת או לכל אירוע אחר. ראינו מגוון רחב של מתנות יצירתיות לבן זוג שיכולות ללא ספק גם להפתיע, גם לרגש וגם להיות מאוד שימושיות עבורו. בשביל לבצע את ההתאמה האידיאלית בין מתנה מרגשת לבן זוג לבין בן זוגך, כדאי באמת לחשוב למה בן זוגך מתחבר, מה יש לו בארון התכשיטים ומה אין לו? והאם 'אין לו' כי הוא לא מתחבר או כי הוא פשוט לא ניסה.

למרות הכל, אתן יודעות מה אומרים? בסוף לא משנה אם המתנה לבן הזוג תיהיה מקורית, יצירתית, רומנטית ומושקעת, בסוף בסוף… העיקר הכוונה. למציאת מתנות לבני זוג בקרו בחנות האונליין שלנו ותמצאו רעיונות למתנות רומנטיות לבן זוג האהוב שלכן.