איך מקטינים רצועה של שעון

אין תגובות

איך מקטינים רצועה של שעון

התחדשתם בשעון יוקרתי בחנות האונליין שלנו, הוא הגיע אליכם במשלוח מהיר עד הבית, אך אוי ואבוי, ענדתם אותו על פרק כף ידכם וגיליתים שהרצועה של השעון גדולה מידי. אל דאגה! עקבו אחרי ההוראות איך מקטינים רצועה של שעון, שלב אחרי שלב וענדו את השעון שלכם בהנאה רבה.

 

איך מקטינים רצועה של שעון רשת?

אם אתם מסתובבים עם שעון רשת שהוא גדול מידי על פרק כף ידכם אתם עלולים לא להנות מהשימוש בו או חלילה לאבד אותו. בשביל להקטין רצועה של שעון רשת כל מה שתצטרכו זה כלי מברג שטוח, משטח עבודה ומספר שניות פנויות. עקבו אחרי השלבים וצפו בסרטון:

 

בשלב הראשון הניחו את רצועת השעון פתוחה על משטח כשהסוגר פתוח.

בשלב השני, באמצעות כלי מברג שטוח שחררו את הנעילה על ידי הרמת מכסה הנעילה.

כעת הסוגר משוחרר, הסיעו אותו על גבי הרצועה על מנת להקטין או להגדיל את רצועת השעון. אם תזיזו את הסוגר ימינה הרצועה תגדל. אם תזיזו את הסוגר שמאלה הרצועה תקטן.

 

בשלב הבא סגרו את הסוגר בלחיצה במיקום החדש, ענדו את השעון בדקו שהמידה מתאימה לכם ולאחר מכן אל תשכחו לוודא שהסוגר סגור.

מומלץ לא לבצע את השינוי של גודל הרצועה כשהשעון מונח על כף היד על מנת חלילה לא לפגוע בעצמכם עם המברג.

להסבר נוסף ניתן לצפות בסרטון 'איך מקטינים רצועה של שעון רשת?' באתר של אורלנדו. כמו שהבטחנו, לא מדובר ב'תורה מסיני' אלא בפעולה פשוטה שכל אחד יכול לעשות בביתו תוך מספר שניות. בהצלחה.

 

איך מקטינים רצועה של שעון חוליות?

אם יש לכם שעון חוליות שלא יושב על פרק כף ידכם כפי שהייתם רוצים המדריך הזה הוא בשבילכם. החדשות הטובות הן שאתם יכולים להסיר כמה חוליות שרק תרצו בשביל להתאים את גודל הרצועה ליד שלכם. החדשות הרעות הן שזה מצריך ממכם כמה דקות וריכוז. אבל באורלנדו הכינו לכם מדריך ברור שיהפוך את החיים שלכם לפשוטים וגם סרטון.

מה תצטרכו בשביל להקטין שעון חוליות? כלי דחיפה עם פין דק, פטיש שענים קטן או פטיש קטן אחר, משטח עבודה, צבת, כמה דקות פנויות. מומלץ גם מגבת אך לא חובה.

 

עקבו אחר ההוראות הבאות צעד אחר צעד:

בשלב הראשון תצטרכו לדעת כמה חוליות להוריד. לשם כך עליכם לשים את השעון על היד ולספור כמה חוליות צריך להוריד בשביל שהשעון יתאים למידות פרק כף היד שלכם. חשוב שהסוגר יישאר באמצע הרצועה. מומלץ להוריד מספר זוגי של חוליות משני צדי הסוגר.

 

בשלב השני הניחו את השעון פתוח על משטח עבודה פנוי. למען הבטיחות שלכם אין לכוון את רצועות השעון כשהוא מונח עליכם. על מנת שהשעון לא יישרט מומלץ להניח על משטח העבודה בד או מגבת, כך גם יהיה לכם נוח לאסוף את כל החלקים הקטנים שאתם הולכים לחלץ מהרצועה.

 

בשלב השלישי ניגש למלאכה ונסיר את החוליות. אנחנו נרצה לחלץ את הפינים שמחזיקים את החוליות. שימו לב שבצד הפנימי של הרצועה יש חצים קטנים שמסמנים לכם באיזה כיוון הפינים יוצאים.

הניחו את השעון הפוך לכיוון החיצים, הקישו באמצעות הפטיש את כלי הדחיפה על הפתח של הפינים עד שהפין יצא. משכו את הפין החוצה באמצעות צבת. כעת חזרו על הפעולה מהצד השני של החולייה.

לאחר שחרור שני פינים עוקבים תשתחרר חוליה אחת. חזרו על הפעולה בהתאם למספר החוליות שברצונכם לשחרר. הניחו את הפינים והחוליות על המגבת. שימו לב לא לאבד את החלקים הקטנים.

 

עוד קצת וסיימנו. בשלב הבא נרצה לחבר מחדש את הרצועה לאחר הסרת החוליות. הפכו את הרצועה כשהחיצים מופנים כלפי מעלה והכניסו את הפינים מהכיוון ההפוך ממנו הוצאתם אותם. השתמשו בפטיש הקטן בעדינות. חזרו על הפעולה גם בצד השני של הסוגר.

זהו. כעת נותר למדוד את השעון, לוודא שהוא במידה הנכונה ושכל החלקים במקומם. עשיתם את זה!

צרכים עוד הסבר? צפו בסרטון 'איך מקטינים רצועה של שעון חוליות?' באתר של אורלנדו.

 

לסיכום

איך מקטינים רצועה של שעון? במאמר זה גילינו שבאמצעות הוראות פשוטות וקצת סבלנות אתם יכולים בעצמכם להקטין את הרצועה של שעון החוליות או שעון הרשת שלכם. חשוב להתאים את רצועת השעון לפרק כף ידכם על מנת שתוכלו להפיק ממנו את ההנאה המקסימלית! בהצלחה רבה.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *