• איך השעון מגיע?
השעון מגיע עם קופסה מהודרת (מושלמת למתנה), ספר של היצרן, ארוז בשקית ממותגת של אורלנדו שעונים ועם אחריות.
• האם התשלום באתר מאובטח?
כמובן, התשלום והאתר מאובטח בקוד SSL ברמה הגבוהה ביותר שיש.
• האם השעון מקורי?
כן, כל השעונים המוצגים באתר הינם יבואן רשמי כך שהכל 100% מקורי.
• האם ישנה אחריות?
כן, על כל השעונים ישנה אחריות יבואן רשמי למשך שנתיים על מנגנון השעון.
• האם אתם היבואן הרשמי?
כן, אורלנדו שעונים הינה היבואנית הרשמית והבלעדית של מרבית המותגים באתר.
• מהן עלויות המשלוח?
משלוח אקספרס *חינם* עם שליח עד לבית / לעבודה עד 3 ימי עסקים (מגיע בד״כ תוך יום ♡)
• לאן מגיע המשלוח?
המשלוח הינו עם שליח עד לכתובת אשר תזינו בעת ההזמנה, למשל לבית או לעבודה. אנא ודאו שאתם מזינים כתובת תקינה.
• האם השליח יוצר קשר לפני שהוא מגיע?
כן, השליח מתקשר כשעה לפני ההגעה בכדי לתאם ולוודא שהינכם בכתובת המצוינת. אנא ודאו שאתם מזינים מספר טלפון תקין.
• האם אתם מגיעים לכל הארץ?
כן, מגיעים לכל נקודה בארץ (כולל מעבר לקו הירוק).
• האם אפשר לחלק לתשלומים כשמשלמים באשראי?
כן, עד 12 תשלומים ללא ריבית.
• האם אפשר להחליף את השעון?
במידה וקיבלת את השעון והוא לא מצא חן בעיניך אפשר בקלות להחליפו. לצורך כך יש ליצור איתנו קשר ושליח יבוא לאסוף את השעון ולהביא לך את המוחלף (בעלות המשלוחים בלבד).
• יש החזרות?
כן, אפשר להחזיר אלינו את השעון ולקבל החזר כספי מלא. לצורך כך יש ליצור איתנו קשר.
שימו ❤ – החלפות והחזרות יתאפשרו אם השעון לא הוקטן ולא הסרתם ממנו את הטיקט והניילון.
• האם מקבלים חשבונית עם השעון?
חשבונית ירוקה תישלח למייל מיד לאחר התשלום.
• האם אתם מוכרים לחנויות?
כן, לרכישה סיטונאית ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון: 03-9010000